Wat betekent beltegoed max 10 euro of beltegoed tot 10 euro, bij een mobiel met prepaid sim-lock?

De afgelopen tijd ben ik op zoek geweest naar een nieuwe mobiel. Via internet heb ik een aantal leuke gevonden, maar in het rijtje van eigenschappen staat vaak "Beltegoed max. € 10,-" of "Beltegoed tot : 10 euro ". Ik vroeg me af wat hier precies mee bedoeld werd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Hiermee bedoelt de verkoper niets anders dan dat je er maximaal 10 euro gratis beltegoed bij krijgt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je krijgt dan bijvoorbeeld 5 euro 'standaard', en nog eens 5 euro beltegoed 'gratis' als je je registreert bij de provider. Daarna moet je je beltegoed uiteraard wel gewoon kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

standaard bedrag zit op de sim voor de rest moet jeje registreren