Ja, maar daarvoor heb je wel inernet nodig (met behulp van Wi-fi)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar kan je ook overal pingen ook als je geen wi-fi hebt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet, moet je daar internet voor nodig hebben en zonder internet/wi-fi kan het dus niet.
Ja, daar heb je natuurlijk wel internet voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan alleen via wifi bijvoorbeeld thuis of bij de McDonalds. Wil je het via mobiel internet doen dan moet je een abonnement hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dit kan.
Via wifi is dit gratis.
Met een internet abbonement kan het overal, en valt het binne je abbo.
En met een prepaid kaartje gaat het als je niet op wifi zit van je tegoed af, maar dat is wel heel duur!
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee kan niet want je hebt een blackberry diensten nodig dat kan je in die winkels kopen bij t-mobile voor 15 euro heb je 3 maanden internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tot nu toe klopt geen van de antwoorden die je gekregen hebt. Je hebt speciale Blackberry prepaid kaartjes van Hi/KPN , Vodafone en T-mobile. Daarmee kun je dus overal pingen en als je thuis bent kan het ook via wifi. Jemoet dus wel een speciaal Blackberry prepaid kaartje hebben, met de gewone standaard prepaid kaartjes lukt het niet. Zo een kaartje kost 20 euro en als je hem van Hi of T-mobile neemt heb je zelfs de eerste 3 maanden gratis internet na de eerste keer op waarderen.