Ik heb een T-mobile prepaid simkaart voor BlackBerry gehaald, maar hij werkt nietmeer? Ik heb hem verleden maand gekocht , komt het nou door storing

- of? ..
Ik heb ook geen sms gekregen met erop staan dat mijn prepaid voorbij is ofso ..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

ja dan moet je 1244 bellen voor hulp denk ik dan gaan ze je helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je je max van 1 gig gratis internet bereikt. Dus die drie maanden gratis internet heb je wel maar tot een maximaal data verbruik van 1 gig. Heb je die voor de drie maanden om zijn verbruikt dan sluiten ze je verbinding weer af. Dit kun je oplossen door weer op te waarderen met tenminste 12,50. Je betaalt 2,50 per maand om gebruik te kunnen maken van de Blackberry diensten en internet kost 2 euro per MB met een maximaal van 19 euro per maand. Je hebt dus elke maand voor 10 euro weer 1 gig internet.

Toegevoegd na 2 minuten:
In jouw geval hoef je nu eigenlijk maar 10 euro op te waarderen, want je mag wel die drie maanden die je had gratis gebruik maken van de Blackberry diensten. Dus dat loopt nog bijna 2 maanden bij jou.