als ik de huis telefoon door schakel naar mijn mobile telefoon , kan ik dan wel zonder extra kosten met de huis telefoon bellen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Ja, dat kan wel zonder extra kosten. Maar als iemand je belt op je huistelefoon en hij wordt doorgeschakeld naar je mobiel dan moet jij die mobiele kosten betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, je kan dan nog steeds zonder extra kosten bellen met je thuis telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je je huistelefoon doorschakelt, belt je huistelefoon als het ware je mobiel.
je belt dus naar je mobiel, dit kost je dus geld.
je mobiel staat eigenlijk los van je huistelefoon.
en aangezien je gewoon met je huistelefoon belt, en niet met je mobiel eerst naar je huistelefoon en dan pas naar het nummer, heb je alleen je kosten die je normaal ook hebt voor je huistelefoon.