hoe kan ik mijn mobiel op laden met iets anders want ik heb geen oplader meer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Als je een smartphone hebt, kun je die meestal ook opladen door hem met een (USB)kabeltje aan je computer aan te sluiten.
bamibal
12 jaar geleden
Dat gaat niet meer. Dan zou je met je mobieltje naar de winkel moeten gaan en daar een nieuwe oplader moeten kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak , even rond vragen in je kennis kring ! Nee! dan is vaak zo'n multi oplader het goedkoopst , bij die tel rep : winkeltjes ,soms al vr -10€ .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heeft iemand een stereo met een docking-station. Die laden ook op.