Wat zijn de verschillen tussen Blackberry's Curve en Bold? Bold is natuurlijk VEEL duurder, maar waarom? Wat is er zoveel beter aan de bold dan curve?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Curve is gewoon goedkoop door het materiaal en het heeft minder vermogen curve's internet is langzamer dan bold

Ps:ik heb blackberry maar ik vind het niks(heel weinig apps en ik ben appoholic XD)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanksssss, weet jij btw nog een goed abo? 20 euro per maand voor een BB Curve, is dat nog mogelijk denk je? Wil geen prepaid ghehee.

Andere antwoorden (1)

Betere camera
Betere materialen
Beter scherm
Duurder