Kan het voorkomen dat een voicemailbericht pas twee dagen later aan ontvanger wordt aangeboden?

Als excuus voor het niet reageren op drievoudig inspreken van een voicemail bericht (zakelijk) gaf de ontvanger aan dat de voicemail problemen geeft en af en toe voicemailberichten pas na twee dagen doorgeeft.
Ik had hier nog niet eerder van gehoord.

is dit inderdaad mogelijk?

Ik weet helaas niet welke provider de ontvanger heeft noch welk toestel.

wie helpt me aan een antwoord?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Het beste antwoord

Het toeval wil dat ik vandaag een voicemail bericht kreeg (samsung) die mijn man eergister heeft ingesproken.
Dus een 'levend' bewijs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik heb zelf telfort en hadden afgelopen dagen problemen met oa voicemail. Ik heb zelfs paar nog steeds niet ontvangen. 'T kan dus wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn partner heeft ooit een toestel gehad ("een" Nokia, welke weet ik dus niet meer), dat helemaal geen voicemailberichten doorgaf. Oorzaak? Nog altijd een raadsel.
Een ander verhaal: een der afgelopen dagen heeft mijn partner mij tig keer geprobeerd te bellen, maar mijn telefoon was gewoon niet overgegaan. Hij had ook nog een sms gestuurd - die ik niet ontvangen had.
Met de instellingen van mijn toestel was niets aan de hand. Ik heb toen de telefoon uit en weer aan gezet en toen kreeg ik idd zijn sms alsnog binnen. Van al zijn belpogingen heb ik helemaal geen melding gehad.

Deze situaties zijn anders dan die jij beschrijft, maar wat ik ermee zeggen wil: qua mobiele telefonie kijk ik nergens meer van op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik maak het een enkele keer ook wel mee dat ik een bericht pas 1 of 2 dagen later krijg.
14 jaar geleden
Inderdaad dat is heel goed mogelijk. Hoe vervelend het ook is. Mocht het heel belangrijk zijn bewaar je voicemailbericht goed.