Mijn sony ericson xperia x10 doet het niet meer na het updaten. Wie weet hoe ik dit oplos?

Via het programma pc companion wilde ik mijn telefoon software bijwerken. Telkens wanneer hij bijna klaar is treed er een fout op en word het bijwerken afgebroken.
Maar voor het updaten is wel mijn software van de telefoon verwijderd. Ik zit nu dus met een telefoon die niks meer doet. Gaat zelfs niet eens meer aan!

Ik heb het programma al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, pc opnieuw opgestart, een reparatie uitgevoerd via pc companion, maar niks helpt. Bij het repareren geeft hij weer aan dat er een fout is opgetreden en word het onderbroken.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen, zodat mijn telefoon het gewoon weer doet en ik de nieuwe software heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Power button en de terugknop tegelijk tijdens starten proberen
Succes anders echt opsturen of naar winkel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, helaas hielp dit ook niet. Heb hem nu inderdaad maar voor reparatie weg gebracht.

Andere antwoorden (1)

Terug naar de winkel en het daar laten regelen.