Ik heb een t-mobile sim kaart en ik ga binnenkort een blackberry kopen moet ik dan ook een blackberry simkaart kopen?

Ik ga binnenkort een blackberry kopen van een vriend ik heb nu t-mobile op mijn oude telefoon als ik die blackberry koop moet ik dan ook een blackberry sim kaart van t-mobile kopen of kan ik gewoon met deze sim kaart naar t-mobile gaan en dan kunnen hun deze sim kaart omzetten naar blackberry sim kaart en stel je voor als ik een blackberry sim kaart moet kopen kan ik er dan nummerbehoud op aanvragen? En ik bedoel geen abonnement ik wil gewoon prepaid kunnen pingen enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet wel dat je een bb sim moet hebben om te pingen en andere bb diensten, maar weet niet of je je eigen sim om kunt laten zetten in een bb sim
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als dat niet kan moet ik een Blackberry sim kaart kopen wat ik wel raar vindt maar dan weet ik nog steeds niet of ik dan nummerbehoud kan aanvragen omdat ik nu ook t-mobile heb en daarna een blackberry t-mobile sim kaart moet kopen

Het beste antwoord

Op de site van T-mobile staat Om gebruik te kunnen maken van BlackBerry Prepaid, heb je een speciale BlackBerry Prepaid sim-kaart nodig. Dit is een ander prepaid kaartje dus dan je nu hebt. Nummer behoud is wel mogelijk, dan duurt het alleen iets langer voor je nieuwe prepaid kaartje zal werken. Voordeel van een nieuw kaartje is dat je dan wel na de 1e keer opwaarderen met 20 euro, je 3 maanden gratis internet hebt tot een maximaal verbruik van 1gb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nouja het kan?! als je geld wilt verspillen, je moet gwn ff google zoeken ``BB Unlocken, want dan ka je er elk kaartje in, maar het ligt aan de sim-kaart gedoe nou ja

ik hoop als je er wat mee kan

gr Shaeki
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BB Unlocken? Je bedoelt Simlock...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heeft ie nog steeds geen Blackberry internet. Lees de vraag goed.
Je hebt hier idd een blackberry kaartje voor nodig, met een normaal kaartje kan je geen gebruik maken van pingen. Uiteraard kan je nummerbehoud aanvragen, als jenu ook prepaid hebt duurt dit 7dagen. Als je je noeuwe kaartje met €15opwaardeeerd krijg je 1gb internet voor 3maanden.