Hoe laat je een S2 standaard naar de externe SD-kaart downloaden?

Ik heb een Samsung Galaxy S2 met een 32Gb SD-kaart. Maar iedere keer als ik iets download dan wordt het altijd op het interne geheugen geplaatst i.p.v. op de SD-kaart. Nu wil ik een Navigatie-app downloaden en die is behoorlijk groot. Niet dat ik het niet op mijn telefoon kwijt kan, maar ik vroeg me het ineens af.

Hoe kun je ervoor zorgen dat alle downloads naar je SD-kaart gezet worden, zonder dat je ze zelf handmatig moet verplaatsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Beste,

Het is niet mogelijk om applicaties direct op de SD-kaart te laten installeren. Dit is omdat sommige applicaties enkel werken wanneer deze op het interne geheugen staan.
Indien een applicatie wel kan werken vanaf de SD-kaart kan werken, kun je deze wel handmatig overzetten.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste JaNiks, Wij hebben geen informatie over applicaties die niet van Samsung afkomstig zijn. Je zou echter kunnen kijken of het map-bestand is terug te vinden in de Applicatie-lijst. Dit kan via: Instellingen > Applicaties > Applicaties Beheren > Alles (tab) Hier staan applicaties en onderdelen ervan. Indien het te verplaatsen is, dan kan dat op dezelfde manier als een normale applicatie. Kom je hier verder mee? Met vriendelijke groeten, Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl