Pingen met BlackBerry 3 maanden gratis?

Beste helpers,

Ik heb een BlackBerry Torch, gister heb ik een T-Mobile simkaart gekocht.
Van 20 euro, er zat 5 euro op. Van T-Mobile, kon ik hierop gratis pingen 3 maanden ik ping gratis ermee.
Maar als ik E-mail krijg van Hotmail, of Facebook. Of ik open T-Mobile diensten dan vreet het me beltegoed op.

Zelfde bij het openen van een browser..

Kan ik hiermee nou gratis internetten? Of is het alleen gratis Pingen?

Ook al gebruik ik WIFI, het vreet alsnog mijn beltegoed.
Wat kan ik hieraan doen? Bedankt alvast.

Toegevoegd na 34 minuten:
Als ik service uit doe en wifi aanlaat, dan staat er zo rode klokje en ontvang ik niks?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Je moet gewoon alles op wifi zetten, als je wifi gebruikt kan er geen btg vanaf gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gratis internet is niet alleen voor pingen, maar voor alles! Ik zit nu in mijn derde maand en er zijn tot nu toe alleen sms kosten afgeschreven! Sorry, op je andere vraag weer ik het antwoord niet! Even met klantenservice bellen en anders langsgaan bij de winkel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die 3 maanden gaan in na de eerste opwaardering van 20 Euro. Als je via wifi zit is het onmogelijk dat dit van je beltegoed afgaat, dan is datgene dat je doet niet via wifi online. Het gratis internet is dus niet alleen om te pingen maar voor alles wat je op internet doet. Let wel op dat je maximaal 1gb kan verbruiken in die 3 maanden, als je die dus in een maand al verbruikt heb je maar een maand gratis internet. Als extra aanvulling kan ik je nog zeggen dat je na elke 10 euro opwaarderen ook nog eens 300 gratis smsjes krijgt om te versturen per maand. Dit is dus per maand ook als je in 1 maand twee keer opwaardeert krijg je maar 1 maal die 300 smsjes in die maand.