waar kan ik het beste een losse sim kaart kopen?

Welke provider is goedkoop en kan ik van op aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
3.7K

Antwoorden (12)

KPN staat bekend om het goede ontvangst. Dus ook alle onderproviders.. Telfort, Hi. Als je het goedkoopst uit wil z'n zou ik een abbonement van ben nemen. Ligt eraan hoeveel je smst en belt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor goedkoop en betrouwbaar zou ik Hi adviseren.

Daarna zou je kunnen kiezen voor KPN of Vodafone. Of netwerken die van het KPN-netwerk gebruik maken. Echter zal het ontvangst nooit overal exact hetzelfde zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf Blyk. Als je 1 keer per 3 maanden opwaardeerd krijg je 3000 smsjes gratis. Dus ik smsen altijd gewoon gratis en lekker veel. En als iemand anders ook een Blyk simkaart heeft krijg je 3000 belminuten.

En ze maken gebruik van het netwerk van Vodafone, en je hebt goed ontvangst/bereik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow ik dacht dat vodafoon slechte ontvangst had ? nouja had een vriend van me het fout.. Een plusje van mij omdat blyk volgens mij veruit het voordeligst is! mvg,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had zelf ook eerst vodafone maar altijd gewoon goede ontvangst gehad. Thanks! =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is pas een test geweest van welke providers de beste 'dekking' hebben. KPN werd 1e, Vodafone iets daarachter 2e en T-Mobile heel veel slechter 3e (van de 3, die hun eigen netwerk hebben)
Ik zou voor hi gaan,

Goede service best goedkoop vooral smsjes,
Ik heb gehoord dat vodafoon blijkbaar nogal slechte verbinding heeft, maar dat vertelde een vriend dus dat is niet zekers

Ik ben trouwens al heel lang hi klant bevalt goed;)
5 ct per smsje

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hi is best goed, maar telfort heeft ook vaak aanbiedingen. KPN heeft ook goed ontvangst, maar meestal duur. BEN is ook best goed, met leuke aanbiedingen, ik zou zelf ff aanbiedingen gaan bekijken en kijken wat het beste bij je past kwa bellen en smsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een kaart van de HEMA nooit problemen mee.
Het Kruitvat is nog goedkoper.
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Je kunt er geen kruit kopen, maar wel kruiden. De winkelketen heet dus Kruidvat.
Edraket
12 jaar geleden
In een vat worden geen kruiden bewaard.
Buskruit daarentegen wordt altijd in een vat opgeslagen.
KPN of Vodafone KPN is denk ik het beste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedenk eerst hoeveel je gaat bellen/sms'en. Als dat weinig is, neem dan een prepaid. Wij hebben Hema en Tele2, bevalt allebei goed. Voordeel Tele2 Prepaid online is dat je online factuur kunt bekijken. Wij spoorden zo ongewenste dure SMS'jes op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ICT-er heb ik bij bijna iedere telecom provider gewerkt, Telfort = KPN netwerk, Hi = KPN netwerk, KPN = de duurste van hun eigen netwerk (rare bedoelingen hè) Losse sim, zou ik alléén doen als je geen nieuw toestel wilt, en ook al wil je dat misschien niet eens, ze zijn NIET BLIJ als je als klant wegloopt..... En ineens kan er wél een 1 jaar contract met een duur toestel waar je normaal een paar honderd euro bij moet bijbetalen. ( doe voor tig aantal mensen aanbevelingen ) Het ligt aan je bel/sms/internet gedrag... Bij de ene ben je goedkoper uit als je veel sms't, bij de ander als je veel belt, en bij nog weer een ander beter uit als je constant dingen als MSN of What's up gebruikt of veel data verbruikt.... Stel je vraag maar wat je precies wilt, en probeer ik de beste optie voor je op te zoeken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is verstandig om vergelijkingssites te gebruiken om te zien welke provider het goedkoopste is. Vergelijkingssites hebben onafhankelijk onderzoek gedaan naar de goedkoopste provider. Op http://www.mobieletelefoonabonnementenvergelijken.nl/sim-only-abonnementen zie ik dat Ben erg goedkoop is. Het ligt er wel aan hoeveel belminuten / smsen en internet je wilt. Naar mijn ervaring is internet op een sim only abonnement vaak erg duur, maar voor een smartphone wel onmisbaar.

Maak jij gebruik van een smartphone / wil je internet op je mobiel?

Ik ben benieuwd welke provider je gekozen hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een losse simkaart wil kun je het beste een simonly abonnement nemen. http://www.kiesmobiel.nl is een nieuwe vergelijkingssite waar je goedkope simonly abonnementen kunt vergelijken en de goedkoopste aanbieders zijn Ben, Simpel, Telfort en Youfone. Kijk maar eens op http://www.kiesmobiel.nl/vergelijk/sim-only-abonnement#page%3D1%26f1%3D%26sort%3Dcost%26dir%3Dasc%26f%255Bcost_max%255D%3D10%26f%255Brenewal%255D%3Dfalse%26f%255Busage_minutes%255D%3D0%26f%255Busage_sms%255D%3D0%26f%255Busage_data%255D%3D0%26f%255Bdownload_speed_min%255D%3D0%26f%255Bdownload_speed_max%255D%3D5%26f%255Bextraopts%255D%3D0%26f%255Bbundle_validity%255D%3D-99
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
telfort.

ik heb 200 belminuten voor 2,95 is wel abbonement.