ik heb een samsung chat 335 en ik wil graag op draadloos netwerk.. (wifi) maar ik kan het nergens vinden op mijn telefoon?

het staat ook niet onder menu- toepassingen- wifi... zoals in de uitleg.. weet iemand waar ik het kan vinden? ik zie dus nergens in mijn telefoon staan wifi.. of draadloos netwerk.. wie o wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 22 uur:
nou het probleem is dus dat het er niet staat onder toepassingen.. het is gewoon verdwenen van het toestel.. moet ik er dan nieuw software opzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik heb zelf de samsung galaxy s plus, en daar staat het bij instellingen en dan draadloos en netwerk. Dan staat er bij mij wifi instellingen en dan kan je wifi inschakelen. Ik weet natuurlijk niet hoe het menu er bij jou uit ziet, maar ik denk dat samsung wel een redelijk gelijke indeling heeft. Verder kan ik je niet helpen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had zelf ook de samsung chat 335, en bij mij stond het altijd onder toepassingen, op de 9e plek... Vreemd