Ik ben mn samsung wave 520 verloren. ik ben op het voetbalveld van mijn club kwijt geraakt ik heb lang gezocht maar tevergeefs kan iemand helpen?

samsung wave is mobiel
de club bevat 3 velden + een kantine
HET PROFIEL STAAT OP SITL

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry hier ligt ie niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bellen, als iemand hem heeft gevonden neemt hij op en kan je hem terug vragen.

Antwoorden (1)

Ben je al naar de club geweest om te vragen of iemand je toestel heeft gevonden? Misschien is iemand zo eerlijk geweest om hem in te leveren als gevonden voorwerp?

Je kunt ook even langs gaan bij het plaatselijke politiebureau en daar je toestel opgeven als vermist. Wanneer je toestel dan ergens wordt ingeleverd als gevonden voorwerp zou jij hier dan bericht van moeten krijgen.