Hoe kan het dat me bericht inbox vol is terwijl er niks in staat en ik geen smsjes kan ontvangen omdat hij vol is?

Ik heb een Samsung Galaxy mini, en mijn inbox is vol staat er. Elke keer als iemand me een sms stuurt staat er: berichtgeheugen is vol kan bericht niet ontvangen, mijn abonnement is T-mobile dus wat moet ik doen?
Heeft iemand zelfde ervaringen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2K

Antwoorden (2)

Ik denk eerlijk gezegd dat het geheugen van je telefoon in zijn geheel vol is. Heb je er toevallig veel bestanden / apps/ muziek op staan? Probeer daar eens wat van te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik had veel apps, die heb ik allemaal verwijderd, behalve whatsapp aangezien ik dat nog nodig heb, ik dacht eraan om maar een nieuw geheugenkaartje te kopen, want ik was ook naar de telefoon winkel geweest, en toen moest ik samsung kies downloaden voor een back-up. Alleen dat heeft niet gewerkt.
Het kan zijn dat je uitbox/verzonden berichtenbox vol is. Heb dit vroeger wel gehad met een oude nokia.