Hoe kan ik mijn verloren mobieltje zodanig blokkeren dat de vinder deze ook niet kan gebruiken?

Nummer heb ik al geblokkeerd. Volgens mij is het mogelijk om je verloren mobiel van afstand te blokkeren dat degene die hem vindt en niet ergens bij verloren voorwerpen afgeeft er ook niet mee kan bellen met een nieuwe simkaart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je je IMEI nummer nog hebt (staat meestal ook op de doos) Zijn er mogelijkheden zowel via je provider als voor jezelf, afhankelijk van je toestel om deze te blokkeren dmv software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat kon je doen met een toestelcode toen je hem nog had, als je hem al kwijt bent heb je pech.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de doos waar mijn toestel in zat wel bewaard, zit deze hierin? waaraan is de code te herkennen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De toestelcode was een code net zoals je pincode, als je hem al kwijt bent kun je daar niks meer mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Imei ofzo
Check Kaspersky Mobile Security! Wel afhankelijk van het besturingssysteem van je mobiel. Kun je online via hun site kopen en heeft die functie ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan contact opnemen met je provider (Vodafone, KPN, Ben, Telfort, Hi) en vraag of hun je toestel kunnen blokeren. Misschien dat hun je gegevens nog hebben en je het nummer kunnen geven waar het antwoord boven mij het over heeft.

Verder denk ik eerlijk gezegd dat je een beetje pech hebt gehad. Natuurlijk wil je dat niet horen, maar je kan je er maar beter bij neerleggen en gewoon de jacht openen op een nieuw mobieltje.

Sccs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik Vodafone/KPN/etc was, dan deed ik dat niet. Je kunt je mobieltje nl. ook verkocht hebben en diegene een hak willen zetten.
Bel met je provider dan kunnen hun je telefoon blokkeren ...volgensmij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal kan het met een beetje zoeken op de site van je provider