ik wil een blox beginnen maar hoe moet ik betalen?

ik wil een blox beginen voor de nokia n97 maar ik weet niet hoe je moet betalen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoebedoel je zeg wat meneer ?
Cryofiel
12 jaar geleden
Wat is een blox?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen waardeloze vraag, maar had misschien wat duidelijk gemogen. Niet iedereen weet wat een blox is en zo lijkt het net of je een winkel wilt beginnen ofzo.
Ik hoop dat vraagsteller iets aan mijn antwoord heeft, en anders moet hij/zij het iets duidelijk formuleren.
Cryofiel
12 jaar geleden
Het enige dat ik ken dat op blox lijkt, is een blog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel: Nee, dit is blox voor vodafone
Als je een abonnement of prepaid kaart hebt, dan kan je blox nemen en daarmee kan je bijv goedkoper sms-en of bellen naar buitenland of onderling goedkoper bellen. Die blox moet je activeren. De ene hoef je maar 1 maal te activeren, bijv goedkoper bellen onderling (vodafone met vodafone of voda naar vast), dan bel je 1 uur en je betaald maar 3 minuten. Na dat uur gaat het normale, vrij hoge, tarief in werking.
Je kunt ook sms blox nemen, dan heb je voor 10 euro 1 maand lang 1000 sms-jes. Dus 1 cent per sms. (als je 1000 opmaakt tenminste)
Cryofiel
12 jaar geleden
Aha, gewoon de naam voor een kortingspakketje dus, als ik het goed begrijp. En dan niet iets algemeens, maar een naam die enkel bij deze ene aanbieder wordt gebruikt. Daar kun je natuurlijk nooit opkomen als je dat niet weet doordat je niet stomtoevallig ook bij Vodafone zit en je niet ook nog eens verdiept in al die pakketjes. Goed dat je dit even uitlegt!

Het beste antwoord

waarschijnlijk met vodafone? Kijk eens op de site, (zie link hieronder) daar staat aangegeven hoe je ze moet aanzetten. Het gaat van je bel tegoed af.
Bijv sms blox: sms zorgeloos sms aan naar 4000 (gratis). Er gaat dan 10 euro van je bel tegoed af.

als je een abonnement hebt, dan komt het gewoon op je rekening te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb opwadeer kaartje dus als ik pm10tje moet betale of zo gaat het gwn van me beltegoed af ? en als ik niet genoeg heb ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan krijg je het niet. Je moet echt tien euro bel tegoed hebben, anders krijg je te zien dat je niet genoeg hebt.
Stel dat je sms blox doet, en je bent door die 1000 sms-jes heen, dan stopt het, en je kunt pas weer nieuwe nemen als de maand voorbij is. Je koopt blox voor een maand. Dus stel je neemt het op 7 augustus, dan kan je pas op 7 september weer opnieuw een sms blox nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus het gaat van me beltegoed :P