wat bedoelen ze hier mee?

Ik vroeg me af wat ze bedoelen met internet only? Dat je alleen maar kan internetten? Ik snap het even niet hoor! Zie link:
http://www.kijkshop.nl/product/33530/4842-4868-4868/telecom/simlock-vrij/simlock-vrij/blackberry-gsm-telefoon-8520-curve-zwart/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
3.5K

Antwoorden (4)

ja volgens mij gewoon dat je alleen kan internetten en niet dat je een abonnement hebt met belminuten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, en weet je dan toevallig ook hoeveel maanden je gratis kan pingen, internetten etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee sorry,
ik vind dat ze die dingen er wel wat duidelijker mogen opzetten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, in ieder geval bedankt voor je hulp! Haha, dat vind ik nou precies ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen dank ;)
Nee dan bedoelen ze dat je hem alleen op internet kan kopen die blackberry van de kijkshop. Heeft niks met het internet op je blackberry

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik had hem ook bestelt en ik kreeg 6 maanden internet en dan krijg je 1 gb en als je alleen ping en op twitter facebook hyves en af en toe internet dan zal je maximaal 2mb per dag gebruiken dat is echt niks. En als die 6 maanden over zijn dan kan je bij de t-mobile 15 euro betalen voor 3 maanden internet in nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke dankjewel, en weet je toevallig misschien het antwoord op mijn vraag bij cassperr?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net in antwoord geplaatst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, en wanneer had jij hem dan besteld? Want ik zie alleen maar reclames met 3 maanden gratis internetten, pingen etc. Maar jij zegt dat het 6 maanden is(?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ik heb hem vorige maand gekocht misschien hebben ze het nu veranderd om geld te verdienen aan die 15 euro om de 3 maanden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad nog maar 3 maanden en daarna is het 15 euro per maand
Hiermee bedoelen ze dat hij alleen via internet te bestellen is. Als advies wil ik je meegeven dat hij ineens duurder geworden is bij de kijkshop want hij was in de aanbieding voor 159 euro. Bij Phonehouse bv is dit nog steeds het geval. Als je hem van T-mobile of Hi neemt dan heb je na de eerste keer opwaarderen 3 maanden gratis internet. Tot een maximaal verbruik van 1GB bij T-mobile en 500 mb bij HI in deze 3 maanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat ook wel eens in een folder: web only. Dat is net als wat jij bedoelt met internet only. Het betekent gewoon dat je het alleen via internet kan kopen/bestellen, dus niet via de winkel zelf.