moet je een abonnement hebben om op een bb te kunnen pingen of kan je ook prepaid pakken of moet je abonnement hebben bij een bb.?

ik wil graag een bb maar mag geen nieuwe telefoon.
en heb niet echt geld om abbo te betalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Je kan prepaid nemen en dan moet je 1 keer in de maand opwaarderen en dan kan je bb service erbij aanvragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook een prepaid simkaartje erin doen, je moet wel kijken of de Blackberry een simlock heeft, anders kan er alleen een simkaart in van de desbetreffende provider.
Je kan dan voor elke maand voor €12,50 internet aanschaffen, hiermee kan je dan op internet, pingen, whatsappen e.d.
Je kan met die €12,50 niet bellen/smsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om te kunnen pingen MOET je blackberry internet hebben, dus geen gewoon internet. Vodafone heeft speciale prepaid kaartjes met blackberry internet. Daar moet je zorgen dat er iedere maand minimaal 12.50 op staat. Prima uitkomst, voor mensen die geen abonnement willen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan allebij maar het ligt eraan welk abonnement je hebt met gratis internet of niet maar in ieder geval met prepaid is het zo dat na je 1000MB op is je nie meer kan pingen daarna zul je een abonnement moeten pakken of naar een wi-fi locatie moeten gaan dan kan het eventueel wel.

hopelijk heb je hier wat aan veel suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt gewoon een speciaal Blackberry prepaid kaartje kopen bij bv phonehouse. Deze kosten 20 euro. Je moet dan zorgen dat je elke 1e van de maand 12,50 beltegoed op je simkaartje hebt staan zodat ze die kunnen afschrijven voor de volgende maand Blackberry internet. Zowel KPN ( HI) , T-mobile als Vodafone hebben Blackberry prepaid kaartjes. Je zou bij phonehouse of eventueel een andere winkel waar je dat kaartje koopt even kunnen navragen bij welk kaartje er een aanbieding zit. Zo heb je regelmatig een aanbieding dat je bij zo een kaartje 3 maanden of een half jaar gratis internet erbij krijgt. Je hebt dus niet speciaal een abonnement nodig, maar als je prepaid neemt heb je wel een speciaal Blackberry prepaid kaartje nodig :-)