wat moet ik doen als mijn nokia bij het opstarten op nokia blijft staan?

als ik mijn nokia x6 wil opstarten komt er nokia in beeld en blijft daar op staan en doet niks meer wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Weggooien, iphone kopen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ondanks dat nokia's best goeie telefoons zijn, hebben ze soms rare vertoningen!
Je kan proberen je batterij eruit te halen, 10sec te wachten, en hem er weer in doen.

Misschien heb je nog garantie bij de winkel?