is er een app voor de blackberry bold 9780 dat je gratis muziek kunt downloaden? En ook een gratis GPS app voor nederland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat kan met tubidy.com Dan kies je je liedje dat je wil hebben en Dan download mp3 of 4 en Dan komt er een menutje en dan moet je Zeggen opslaan Dan kan je er een naam aan geven en Dan staat ie bij je muziek gaat heel snel