Bijn poging messenger plus 2009 te downloaden, werd me gevraagd om een code naar 2229 te SMSen. Kosten € 6.--Opgelicht dus..

Dit programma is freeware.
Hoe kan ik dit bedrag terugvorderen/
royeren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

voor messenger plus hoef je niet te betalen als je het maar via de juiste site download. helaas je krijgt je geld echt niet terug hoor. heb je wel het gewenste programma gekregen trouwens? dit is de goede site http://www.msgpluslive.nl/download/ om het vandaan te halen mocht je het nog nodig hebben. ik zou het niet eens vertrouwen om het dan te installeren ook nog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik vrees dat je dat niet gaat lukken.
Je hebt voor iets betaald via een duur SMS'sje.
Je snapt nu wel dat dat dom is geweest, dat hoeven we niet meer uit te leggen. Een les, die zes euro kom je wel weer overheen.
AWM