Kan ik met de samsung galaxy S zien hoeveel ik totaal gesmst heb in cijfers dus zonder dat ik alles moet gaan lopen tellen?

Zo ja; waar?
Zo nee; is er dan wat anders voor hoe ik dit makkelijk kan zien? Heb namelijk geen zin om 800 smsjes te gaan tellen of zo.. :$

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je kunt de app phoneusage downloaden uit de market. Die houdt precies bij hoeveel minuten je gebeld hebt, hoeveel sms'jes je hebt verstuurd en ook het aantal kb's dat je gebruikt hebt. Superhandig!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zodra ik internet op m'n mobiel gefixt heb zal ik de app gelijk downloaden ;)!