wat is de nummer 09009888 ?

Ik heb een rekening gekregen van de telefoon en het staat de nummer : 09009888 ik heb dat nummer niet gebeld misschien mijn zoon. maar misschien weten jullie wat dat is. graag een antwoord. Bedankt ! :)

Toegevoegd na 10 minuten:
ja kan ook dat zijn maar ik heb gebeld om te kijken maar het was 80 cent per minuut dus ik ga echt niet bellen. maar ja . bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow. 80 cent, dat kan je toch wel missen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ehm als je gebeld hebt was je je 80 cent sowieso al kwijt, dan had ik toch ff blijven hangen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja xD

Antwoorden (4)

Waarom bel je niet gewoon terug? Is een normaal nederlands nummer.

Zo te zien is het een afdeling van het Rode Kruis:
Rode Kruis (0183)
Afd. Woudrichem / Almkerk Kloosterhof 1, Woudrichem 0900-9888
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het nummer gegoogled,er verschijnt dan heel veel informatie over dit nummer.consumentenbond misschien.
12 jaar geleden
2 verschillende antwoorden boven mij. Ik heb zelf ook gekeken, en je kon er ook tros radar mee bellen. Ik denk dat het een nummer is waar je doorverbonden wordt naar andere nummers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een telefoonnummer dat werkt met toestelcodes. Je moet er dus een toestelcode aan toevoegen om bij een bepaalde persoon of bedrijf terecht te komen.

Toets dit in Google: 'tel nummer 09009888 toestelcode' dan krijg je zo een hoop van die toestelcodes.