Welke simkaart heb ik nodig voor een blackberry waarmee ik kan pingen?

Hallo allemaal, Ik wil de blackberry van seze site kopen : http://www.gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/BlackBerry-8520-black-prepaid.asp Er staat dat er 3 maanden gratis internet bij zit (na 15 eur opwaarderen en tot 1gb) maar kan ik de simkaart die ik erbij krijg er gewoon instoppen voor die actie of moet ik zo'n speciale blackberry simkaart kopen (om bijv. te pingen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Deze telefoon verkopen ze niet met een ander prepaid kaartje dan degene die er in hoort en hier zit dus als Blackberry internet op ( bij T-mobile heet dit instant email) Gewoon het kaartje gebruiken dus wat er bij zit en na het opwaarderen heb je 1gb gratis internet waar je 3 maanden mee mag doen. Daarna moet je dus weer opwaarderen met T-mobile prepaid tegoed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan gewoon die simkaart gebruiken.
Je moet wel even navragen of je Blackberry Internet Service krijgt (heet bij elke provider weer anders), maar dat is dus noodzakelijk om te pingen.
Veel plezier!