gaat er ''geheugen'' weg van mobiel internet als je op bijv. op youtube gaat?

Ik heb t-mobile 6maanden gratis(1gigabyte) ping enz. Maar iedereen zegt dat dat slecht is dan dat dat van je 1 gig weggaat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ja er gaat een stukje van de 1GB af (2 mb voor een 2 minuten filmpje ongeveer)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er gaat idd wat van je gebruikte data downloadcapaciteit op, het werkt net zoals een sms bundel, als je sms gebruikt, gaat het van je bundel af, als je het niet gebruikt, geef je het eigenlijk weer terug aan de provider. Dus gewoon lekker gebruiken, zolang je maar onder de 1GB /mnd blijft, want anders betaal je weer extra.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij een filmpje gaat er extra mb af ik zou zeggen kijk gewoon op je PC filmpjes of download (als het eventueel muziek is) gewoon de liedjes is even makkelijk want als je te veel filmpjes kijkt vreed het van je GB af