HELP. Mijn iPhone is op vakantie kapot gegaan. De iPhone is leeg geraakt, en nu kan ik hem niet meer opladen?

Hij heeft heel lang in de oplader gezeten maar hij gaat niet en en doet niks meer en zelfs de DFU mode helpt niet. Het betreft een iphone 4 met jailbraik. Wat raden jullie aan; om de iphone naar Apple te sturen of gewoon naar een ander reparatiecentrum. Het zal wel waterschade zijn, maar dat is het altijd. De iPhone is niet in contact met water geweest, maar als je 1 keer bent nat geregend is het al waterschade.. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou langs zo'n turk gaan, die weten bijna overal wel raad mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het allemaal niet lukt met Apple, raad ik je ook aan om naar een Turkse/Pakistaanse telefoonwinkel te gaan, daar zullen ze je ook wel mee helpen, met een niet zo'n groot bedrag..

Het beste antwoord

Heb je de volgende opties al geprobeerd:

Optie 1) druk de power en home button tegelijk in totdat het logo verschijnt

Optie 2) open itunes, sluit kabeltje aan op pc maar nog niet op iphone, dan home button ingedrukt houden en ondertussen kabeltje in je iphone steken. Houd de homebutton ingedrukt tot de mogelijkheid om te herstellen verschijnt.

Optie 3) sluit je iphone met het kabeltje aan op je pc. Start je pc helemaal opnieuw op. nergens aanzitten ondertussen. Als de pc klaar is met starten de iphone niet loskoppelen, maar probeer hem nu eens aan te zetten.

Laat je even weten hoe het is afgelopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

3 redenen waarom hij niet gemaakt zal worden.
1. Je hebt geen garantie op waterschade.
2.als je je iphone jailbreakt vervalt je garantie.
3. Apple is gierig, het gebeurt zelden dat een ipod of iphone echt gratis gerepareerd word.

Dus eigenlijk kan je niet echt veel doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet hoe apple is, hij is gejailbreakt ze gaan 'm echt niet repareren of je krijgt een prijsopgave van een paar 100 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus moet ik de mobiel nu weggooien ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ook nog kunnen proberen hem via de computer op te laden, kijken wat er dan gebeurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee niet weggooien. Opsturen via belcompany met aankoopbon, en zeggen dat je een prijsopgave wilt en als je heel slim bent zeg je alleen dat hij niet meer oplaad ipv waterschade. Stel je krijgt n prijsopgave, ga je die declareren bij je reisverzekering wat je voor je vakantie hebt afgesloten. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Barbie1989, ik werk zelf met reisverzekeringingen je kunt niet alles verhalen op je reisverzekering zie eerst je voorwaarden, denk dat het "niet opladen" er niet ondervalt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vermoed dat Ars gelijk heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hai ars, ik werk zelf in de telecom. En als je m opstuurt als oplaadpunt is stuk, gaan ze niet meteen van uit waterschade
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Langs winkel gaan is het beste, er zijn veel kleine winkeltjes die hier wat mee kunnen tegenwoordig..
Apple lacht je uit als ze zien dat ie ge-jailbreaked is..
Ze zijn niet gierig maar hebben wel hun voorwaardes.
Waterschade telt al niet mee inderdaad, en zoizo moet ie dan ook verzekerd zijn, de bon stelt niet veel voor met iPhones..
Dit had ik ook een keer wat je moet doen is heel lang op de home knop drukken en dat knopje boven samen drukken totdat je beeld ziet. Dan zal hij misschien dan pas opladfen of hij is dan klaar met opladen 1 van die 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik idd ook regelmatig. '-_-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb idd 2x hetzelfde gehad en dat op deze manier opgelost.