Ook verb. telefoonnum. zijn te achterhalen heb ik gehoord. Weet iemand daar iets meer van?

Met spec. app. zouden alle pers. achter prive- of verborgen nummers bekendt worden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat zijn :verb. telefoonnum?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verboden? verbitterd? verzonden? verkeerde?
AWM
14 jaar geleden
Mon bedoelt waarschijnlijk 'verborgen', maar het blijft een gok.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ow ok.....ppff al die afkortingen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Dutcheese, bedenk wel, dat het niet altijd is om niet gezien te worden, als je geheim nummer hebt. Maar om niet gebeld te worden. Vóór de komst van die nummerherkenning had ik noodgedwongen geheim nummer en dat heb ik gewoon zo gehouden.
Toen was het vanwege een stel "vrienden"van mijn kinderen, die mij de hele dag lastig vielen, en niet zo zuinig ook. Gewoon heel brutaal. Tot en met "bel me collect call terug" met de stem van mijn zoon, die gewoon naast me zat.
Goed, later heb ik dat zo gehouden vanwege mijn aparte achternaam. Dat is niet wat je hier ziet, het is nog veeeel erger. Dat zou namelijk zorgen voor een hoop ongein-bellertjes.

Antwoorden (3)

Je bedoelt waarschijnlijk geheime nummers en nummers van abonnees die nummerherkenning uit hebben staan.
Die worden niet bekend.
Maar ze kunnen wel uitgelezen worden door de overheid.
Als je naar 112 belt met zo een nummer kunnen ze toch je nummer zien. En binnenkort zelfs de fabriekscode (IMEI) van je GSM.
AWM
14 jaar geleden
Ja, met spec. app. zijn alle num in princ. te achterhalen. De AIVD en KLPD weten daar meer van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vergat nog achterh. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
num moet zijn nrs :lol:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wt een afk. allem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, lol.
Je kan eenv. een wub. intal. en de gegev. daarvan upl. naar je h.v.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
enig niveau kun je toch verwachten