Wat is een smartphone precies

Wat is het verschil tussen een smartphone en een gewone telefoon

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Een smartphone heeft meer mogelijkheden: internet, meestal een QWERTY-toetsenbord en allerlei andere handige mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoewel de grens soms niet helemaal duidelijk te trekken is kun je stellen dat een smartphone naast de mogelijkheden van een simpele GSM ook nog uitgebreid kan worden met extra functionaliteit in de vorm van programma's die je er extra op kunt zetten.
Een gewone GSM kan allerlei functies hebben maar kan niet een extra functie erbij krijgen door er een programma of app op te downloaden.

Toegevoegd na 9 minuten:
Een Samsung Star II is niet een "echte" smartphone, hij heeft wel veel mogelijkheden zoals Wifi en voor-geïnstalleerde apps voor Facebook en Twitter.
Je kunt er echter geen extra apps uit een appstore op zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel Samsung star I niet die nieuwe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Samsung Star I heeft nóg minder mogelijkheden en is dus nog minder als smartphone te beshouwen.
Maar het is best een leuke telefoon als je niet te veel geld te besteden hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij was 150 euro voor mijn eerste telefoon op 10 jarige leeftijd dan vindt ik hem behoorlijk duur
Volgens mij is een telefoon een smartphone als je er een vorm van applicaties op kan zetten/downloaden.