Dat hangt er heel erg vanaf wat je doet.
Als je continu muziek loopt te streamen zal je binnen enkele uren klaar zijn, als het enkel om MSN en webpagina's gaat wel enkele weken.

Ik had in Kroatië 100 MB te besteden, na 2 weken had ik nog +/- 25 MB over. Ik speelde af en toe YouTube video's af en verder zat ik op MSN en mobiele websites. (lees: websites zonder afbeeldingen e.d.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 GB is geen tijdsaanduiding, maar een aanduiding van het aantal mb dat je kan ontvangen.

als je een bluray rip van 2GB van een torrent haalt en een snelheid van 0,5 mb per seconde hebt kan je 2000 seconden (nog geen uur) internetten en heb je de film nog niet eens binnen.

als je een keer per dag je mail checkt en nooit bijlages opent kan je vele maanden met 1 GB doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is lastig om deze vraag te beantwoorden, maar ik krijg 'm vaak in de winkel. Je kunt in je achterhoofd houden dat 95% van de gebruikers ruim voldoende heeft aan 1 GB. Ikzelf gebruik +-500 MB per maand - ik check 7 emailadressen zeer regelmatig, 1 elk kwartier en nog een via Exchange. Ik internet minimaal twee uur per dag, bekijk sporadisch een youTube-filmpje (10 minuten per maand), en luister ongeveer 5 uur internetradio per maand. Misschien kun je je eigen gebruik hieraan afmeten, en een inschatting maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je alleen op msn en andere social networks zit dan kan je denk ik wel een jaar mee doorgaan