Heb je ook bb ap store op je bb curve 8520???

Ik heb sinds kort een bb curve 8520.
Alleen heb je daar ook bb app store world ofzo???
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Ja App world staat als het goed is in je menu, staat deze er niet even op je bb installeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is bij elke bb zo als je maar internet hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als die bb nieuw is, kun je er vanuit gaan dat er geen app world op staat, die moet je zelf downloaden (via je bb). Ik zal even een downloadlink zoeken en ben online op m'n tele, dus ik voeg het er zo bij.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://nl.blackberry.com/services/appworld/download.jsp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jha die kan je downloaden op www.blackberry.nl ,dan naar apps en software in de balk boven in en daar kan je de bb app world downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja , je moet via je bb op internet surfen , en ga als allereerst naar google.nl , tik daar ''App world gratis downloaden'' dan druk je gewoon op de eerste & volg dan de stappen & zo heb je app world!