als je mobiel naar het buitenland belt moet je dan het land nummer gebruiken ???

Toegevoegd na 2 minuten:
van mobiel naar mobiel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
4.9K

Het beste antwoord

Hangt er vanaf, waar de mobiele telefoon, die je belt, vandaan komt.

Als je iemand met een Nederlands mobielnummer, die toevallig in het buitenland is, belt, dan hoef je het landnummer niet te draaien.

Bel je een buitenlands mobiel nummer, dan moet je het landnummer wel draaien.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tenzij je zelf ook in het buitenland bent, dan zul je om een nederlandse mobiel te bereiken toch ook het landnummer van Nederland moeten intoetsen.
+

Andere antwoorden (1)

Ik heb begrepen dat als je van mobiele 06 nummers de 0 weghaalt en daarvoor in de plaats +31 zet dat je de vanuit het buitenland en het binnenland naar alle mobiele nummers kunt bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt