hoe kan het dat als ik een app op m'n samsung ch@t 335 wil downloaden er telkens komt te staan: "te weining geheugen"?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Het komt omdat je kennelijk al veel bestanden in het hoofdgeheugen hebt staan.
De oplossing: verplaats zoveel mogelijk apps, foto's en video's naar het externe geheugen, als je nog geen extern geheugen geplaatst hebt kun je met een 8 GB micro SD kaart een behoorlijke hoeveelheid bestanden kwijt.
Als je op deze wijze je telefoongeheugen vrijgemaakt hebt zal alles weer naar behoren kunnen werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen SD kaart hebt komt dit er vrijwel bij elke app te staan, omdat de Samsung Ch@t 335 een minimaal intern geheugen heeft.