Hoe zorg je dat je bb niet bij elke actie moet laden?

Ik heb bijna een week mijn Blackberry curve. Sinds een paar uur geeft hij bij elke actie die ik onderneem (deblokeren, naar menu, scrollen, iets aanklikken etc..) een wacht tekentje en moet hij steeds even laden. Erg frustrerend! Weet iemand wat ik hier aan kan doen? En als ik mijn batterij eruit haal en er weer in doe, is de kans dan groot dag ik al mijn contacten e.d. Kwijt ben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dit gebeurt meestal omdat je dan teveel apps tegelijk hebt draaien. Houdt je BB knop eens ingedrukt voor een seconde of 2, dan krijg je een balkje in beeld en kun je zien welke applicaties je allemaal hebt draaien. Klik op zo een applicatie en dan op de return knop om die applicatie af te sluiten.Herhaal dit tot alle af te sluiten applicaties ook afgesloten zijn. Sommige zullen altijd blijven staan in dat balkje, dat hoort zo. Een battery pull kun je gewoon doen en daar gaan geen contacten of bestanden door verloren. Zodra je BB traag of vreemd doet, is dat altijd het beste om eerst te doen. Doe dit wel als je telefoon aan staat, dan werkt het beter als reset wanneer je je batterij er afhaalt.