Samsung star is hij al kApot ?

Ik heb een tweede handde samsung star gekocht en zonder sim kaart doet die het maar als ik hèn met sim kaart doe krijg ik pincode dat gaat goed en daarna krijg ik sim - wachtwoord wat is dat en met me pincode werkt het niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is hij volgens mij niet sim lock vrij???

Antwoorden (2)

Dat wachtwoord heeft de vorige eigenaar als het goed is ingesteld! Neem daar even contact mee op en vaag het wachtwoord! Of anders even vragen in de winkel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem idd even contact op, anders typ je hem een paar keer verkeerd in en dan reset hij zichzelf.