hoe zorg ik nou dat mijn internetverbinding het goed doet want het kost mij telkens geld als ik op internet zit (op een blackberry)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik had ope en ander topic ook gereageerd dat ook ongeveer op het zelfde neer kwam.

Je moet even checken of je telefoon niet aan het ‘roamen’ is. Dan maakt je telefoon (automatisch) gebruik van het betaalde netwerk van je provider (als er bijvoorbeeld emails of ping berichten binnen komen) wanneer je niet verbonden bent met een Wi-Fi netwerk. Dit kan tot hoge bedragen oplopen. (Weet ik uit eigen ervaring) om dit te voorkomen moet je roaming uitzetten of er voor zorgen dat er eerst toestemming word gevraagt om te roamen.