Apps naar beginpagina Blackberry?

Hoe doe je apps, bijvoorbeeld facebook, naar de pagina met je achtergrond etc?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ga op de app staan (selecteer de app), druk op de Blackberry-menutoets , klik op verplaatsen en verplaats het icoon naar de eerste plek (linksbovenaan); de apps die op de eerste plaatsen staan, worden op het zogenaamde 'stand-by scherm' weergegeven.