Hoe kan ik op mijn Nokia C3 applicaties downloaden via WIFI in een Opera Browser? Whattsapp werkt bv niet.

Ik wil graag op mijn Nokia C3, Whatsapp downloaden. Ik heb geen internetabonnement maar maak internetconnectie via wifi. De Ovi Store werkt helaas niet via wifi en als ik whatssapp wil downloaden van de site, blijft de browser hangen. Ik heb overigens al de nokia teruggezet naar de fabriekinstellingen maar er wil gewoonweg niets gedowload worden door de opera browser. Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

er momenteel een beta versie voor de C3-00, bij mij werkt dat goed. Heb wel veel internet instellingsproblemen gehad met mijn c3: ging bijna het raam uit... nu opgelost.
Ik downloade deze beta versie van de site van whatsapp.com omdat het ook via OVI-store (natuurlijk) niet lukte.
Ik gebruik ook Snaptu, daar gold eigenlijk hetzelfde voor...
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De opera browser kan je voor veel dingen gebruiken. Maar niet voor het downloaden en installeren van apps. Daarvoor moet je de meegeleverde browser van je toestel gebruiken.