welk goedkoop blackberry abonnement?

ik wil graag een witte bold 9780. prepaid lijkt me niet handig, want dan kost pingen zo veel. ik en mijn moeder vinden de bb sowieso al erg duur. ik sms veel, maar bel weinig. wat is dus het goedkoopste en beste abonnement? het liefst wil de bb er gratis bij.

Toegevoegd na 4 dagen:
mensen ik denk toch dat ik voor prepaid ga. :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rond de 50-100 smsjes, ik noem het niet heel erg veel. en bellen doe ik eigenlijk bijna nooit. misschien eens 2 minuutjes per maand?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is wel handig. dankje (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgensmij is t echtmaar 30 euro ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is wel veel of niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
valt wel mee. mijn abonnement is 45 per maand.

Antwoorden (4)

als je prepaid van vodafone hebt kun je voor 12,50 euro een maand internetten en dan heb je gratis pingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is wel handig. hebben ze dat alleen bij vodafone of ook bij andere providers?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zou ik zo niet weten mijn zoon heeft een bb met vodafone vandaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/prepaid/vodafone_blox/blox_voor_blackberry/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb je met KPN en T-Mobile ook en die hebben zelfs de aanbieding dat je een half jaar gratis Blackberry internet erbij hebt. Alleen betaal je dan voor de bold als los toestel wel de hoofdprijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wow dat is wel fijn. zal ik dan voor t-mobile of kpn gaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar hoeveel mb is dat dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga NIET voor t-mobile, het slechtste data netwerk van Nederland! Als vodafone geen optie is zou ik voor kpn gaan, maar hi is nog beter! goedkoper, met het netwerk van kpn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik pak hi denk ik mijn vriendin zei ook al dat die fijn is :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vodafone had die actie ook van half jaar gratis , maar die is 1 juli verlopen , dus je wel even goed laten informeren of die actie nog loopt
Als je student bent kan je een Studentenabonnement bij Hi nemen, 25eu per maand voor 60 minuten/ 120 sms + onbeperkt internet ;) en dan is je bb gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga op zoek naar een Sim Only abonnement.
Ik weet het niet zeker, maar mischien werkt een prepaid toestel wel als je er een simonly kaartje in doet van dezelfde provider.
anders zou ik kijken of je een losse blackberry kunt kopen zonder simlock.

ik gebruik zelf Simpel.nl en betaal maar 7,50 voor 300 minuten.
ik kan online zien hoeveel ik heb gebeld en ook een belplafond inschakelen als ik boven mijn budget bel dat ik die maand wordt geblokkeerd.
ik kan je het zeker aanraden!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke dankje. kun je dan wel pingen?
Op deze link is een aanbieding waarbij je een 2 jarig contract afsluit. Het eerste jaar betaal je 50 % .
Naast het abonnement heb je ook nog Blackberry internet nodig die je de gehele periode voor 5 euro per maand extra krijgt. Komt er op neer dat je het eerste jaar €14,75 + € 5,- Blackberry internet = €19,75 per maand betaalt. Het 2e jaar betaal je incl internet €34,50 per maand.
De Blackberry krijg je hier dan gratis bij.
http://www.typhone.nl/aanbiedingen/aanbieding-1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks