Wat kost het aanblijven van de verbinding bij een 0800-nummer?

Mijn vriend heeft vanmorgen een 0800-nummer gebeld en vergeten de verbinding te verbreken. Aan de andere kant was er uiteraard wel opgehangen, maar toen ik thuiskwam stond er in het display van de telefoon nog een actieve verbinding met een gesprekstijd van ruim 5,5 uur. Zijn er kosten aan dit grapje verbonden en zo ja, hoeveel? We bellen via Ziggo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nee, 088-nummers zijn gratis. Maar buiten dat was er geen verbinding meer omdat de andere kant de verbinding had verbroken.
Het enige was, dat jullie al die tijd niet bereikbaar waren omdat de telefoon niet "opgehangen/neergelegd" was, zoals dat vroeger heette.
Hoe zeg je dat nu eigenlijk? De verbinding niet verbroken hadden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, het was een loze verbinding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
0800 nummers zijn gratis! info-nummers dus geen kosten.