ik heb een samsung ch@t 335 maar wifi werkt niet?

ik heb dus een samsung chat 335 gekocht in de winkel als los toestel, en ik kocht hem juist omdat het qwerty is en er zit wi-fi op, alleen de wifi werkt bij mij niet... ik doe het als volgt:
Menu -> Toepassingen -> Wi-Fi -> Wi-Fi aan -> Mijn netwerk -> wachtwoord -> Connect. en dan zegt ie: lukt niet om verbinding te maken met ....

A.U.B help mij ik wil graag op wi-fi kunnen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat het protocol dat je gebruikt niet werkt ?
welk protocol gebruik je ? wep wpa wpa 2
Als je de router tijdelijk even op open draadloos zet dan kun je proberen of hij op die manier wel verbind.
daarna kan je de beveiliging weer aanpassen
capthavoc
12 jaar geleden
Hallo ,
ik heb dus een ander probleem misschien dat jij het weet?
Bij mij als ik het wachtwoord heb ingevoerd en hij is verbonden moet ik een knop op het kastje indrukken waar het wachtwoord op staat, maar dat pakt hij dus niet!
Op een andere manier lukt het niet?
Er staat ook iets; Druk binnen 2 minuten op start nadat je het wachtwoord op het wifi-toegangspunt hebt ingevoerd! Maar waar is het wifi-toegangspunt? en waar kan ik dat dan invullen?
Enig idee?
Alvast bedankt!