Steeds vaker kan ik mijn iPhone niet hard genoeg zetten vooral bij youtube filmpjes kent iemand 'n oplossing voor dit probleem.

Toevalig zijn mijn oren onlangs (voor 'n andere reden) uitgespoten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Als je een filmpje op youtube beluisterd, kan je ook daar het geluid harder zetten. Onderaan zit een schuifbalk. Sleep het schuifje naar rechts, dan gaat 'ie harder. Ik heb dat ook vaak! Maar als je het met het schuifje doet op je schermpje staat 'ie hard genoeg!