Mijn telefoon geeft elke keer aan dat hij verbonden is via een USB modus, echter is dit niet het geval. Hoe verhelp ik dit?

Om de paar seconden krijg ik een schermpje waarin ik een USB modus moet selecteren. Ik kan kiezen uit: Mediaspeler, PC studio en Massaopslag. Echter is heel mijn mobiel niet verbonden met een USB verbinding. Hoe verhelp ik dit probleem?

Aan en uitschakelen heeft geen effect.
Heb verbinden en daarna weer verbreken met een USB modus heeft ook geen effect.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je kan er ook voor kiezen om het toestel helemaal terug te brengen naar fabrieksinstellingen, dikwijls zijn de problemen dan ook verholpen. Of probeer een firmware update te doen. De instructies hiervoor kun je vinden op de website van de fabrikant van je toestel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt zeker een samsung ? Dan moet je terug naar de winkel en sturen ze hem op naar korea of zo en dan komt er nieuwe software op en is het probleem weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, dan moet ik dat maar doen. Jeetje, helemaal naar Korea geweldig weer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja en duurt meestal 2 a 3 weken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee bedankt!
Dan ga ik maar eens langs de winkel.