Is de Iphone "over"hypt of is dit product gewoon echt revolutionair?

Toegevoegd na 11 uur:
Ik bedoel, het toestel wordt vaak als hype gezien terwijl hij technisch revolutionair is. En men zou een zo een duur toestel toch niet kopen als hij niet fijn werkt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik vond de iphone altijd onzin totdat ik er een in mijn hand kreeg van iemand en er even mee ging werken, nu heb ik er ook een en zou niet meer zonder willen.

Het werkt echt heel goed en gemakkelijk dat was ik niet gewend van apparatuur, alles wat je kunt bedenken is wel te vinden.

Ik vind het echt een revolutionair apparaat ja! Het is de combinatie van de hardware, de eindeloze beschikbaarheid van software en onbeperkt snel internet wat het hem doet...

Klein voorbeeld: Laatst was ik op vakantie en ging het toetsenbord van mijn laptop kapot, binnen 5 minuten had ik een iphone app gevonden waarmee ik via WiFi mijn muis en toetsenbord kon bedienen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Naar mijn ervaring is de iPhone 2G wel leuk, maar erg langzaam. Zelf heb ik een iPod Touch en die bevalt me erg. Maar ik denk dat het natuurlijk wel over hyped is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb vele telefoons gehad, maar eens een Iphone, altijd een Iphone. Zonder wurgabonnement van T-Mobile dan, maar dat valt gelukkig te regelen.
AWM
14 jaar geleden
volgens mij is het gewoon een grote hype,net als met die i-pods, stervens duur,en niets meer geheugen dan een onbekend merk met het zelfde geheugen.
Maar voor wie erbij wil horen is het wel een must have !