Ik heb een Samsung star QWERTY en ik heb een (internet)abonnement bij Simpel. Alleen doet het internet het niet... Weet iemand de juiste instellingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Misschien meot je bij internet instellingen kijken ? Kijk maar eens bij instellingen. en internet etc. lukt het niet? dan kun je misschien langs de winkel gaan een vragen stellen over je mobiel .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt gevraagd om de juiste instellingen, hier hebben we helemaal niks aan!!