Op de Nokia C5 zit ook internet moet je daar nou geld voor betalen of niet?

Internet op de Nokia C5 kost dat geld of is het gratis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Internet is in principe niet gratis. Ofwel je hebt wifi nodig (en dat is alleen op een aantal plaatsen waar je dat gratis aangeboden wordt) of het is thuis waar je via je eigen internet abonnement betaalt.
Of je hebt een internet abonnement op je telefoon, en daar betaal je voor.

dus gratis internet: alleen met wifi als je op een locatie bent waar dat wifi gratis aanwezig is. Alleen op die locaties wordt het alleen gratis aangeboden omdat er wordt verwacht dat je op een andere manier daar geld uitgeeft (bij de McD bijvoorbeeld).
12 jaar geleden
Op de nokia C5 zit geen WiFi
dus je moet een internet abonnement hebben
wil je internet op je telefoon...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een abonnement bij je telefoon. Als je niet expliciet een internetbundel erbij hebt genomen dan gaat het internetverbruik buiten je abonnement om en dat is vaak heel duur.
Alleen als je WiFi gebruikt is het gratis.

Kijk dus even naar je huidige abonnement en of daar internet bij zit. Zo niet, dan is het voordeliger om een internetbundel toe te voegen.

Kiesmobiel.nl is een goede site om een goedkoop abonnement te vinden die rekening houdt met jouw internetgebruik