Hoe gebruik ik internet via Wifi op de Samsung chat 335?

Ik heb zojuist een Samsung 335 gekocht, daarbij zag ik dat er een app op zat voor hyves, facebook en twitter. Ik wil internet gebruiken via wifi, alleen doet hij dat niet. De enigste pagina waar ik op terecht kan is google, via daar kom ik bij elke site maar dan als onderdeel van google, ik zie de site nooit zoals hij moet zijn. Ik zie alleen tekst dat op die site voorkomt en dan onderin dingetjes van google. Ook wil hij niet inloggen op facebook app. Wat doe ik fout?

Toegevoegd na 9 minuten:
Wifi staat wel aan.

Toegevoegd na 9 minuten:
Wifi staat wel aan.

Toegevoegd na 30 minuten:
Ik heb voor de grap een dagbundel van internet gekozen en gekeken of ik zo wel op internet kom. Het antwoord is nee, precies hetzelfde verhaal, ligt het nou aan mij of kan die telefoon gewoon niet op internet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wifi aangezet, maar hij doet niet wat ik wil, ik heb voor de grap een dagbundel van internet aangezet.. en dan doet hij nog steeds niet wat ik wil, en wat ik wil is hyves bezoeken, of mijn schoolwebsite, of iets anders dan alleen maar google.nl

Antwoorden (2)

ga naar de site van je provider, en log in met je mobiele account, dat je zou hebben gekregen na koop van je mobiel.

hiermee kun je wifi instellen via een ander menu binnen die site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de telefoon los gekocht, de simkaart had ik al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@robintje2
heb ik ook niet hoeven doen, maar sommige telefoons hebben dat niet ;) @gast66528
ga dan naar de site van de provider van je simkaart en kijk daar
Je MOET de tijd goed instellen! Als dat niet goed staat doen somige dingen het niet. Had ik eerst ook ik had ipv2011 had ik 2010 gedaan