Waar staat de AppStore op de Samsung chat 335

Mijn broertje heeft hem net en we kunnen de AppStore niet vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je een appstore bedoelt zoals bij apple? Nee! Als je de samsung storw bedoelt op het web? Jaa doe moet er wel zijn ga anders naar interent misschien staat dar het! Alleen de meeste dingen kosten geld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Samsung chat 335 draait niet op bekende firmware's zoals Android, Iosx etc.
Alleen deze Firmware's hebben een Appstore. Bij de Iosx heet dat Appstore en bij de Android heet dat weer Market.

Aangezien de Samsung chat 335 op een zogenaamde Proprietary OS draait is er geen appstore aanwezig bij jouw GSM. Deze kan je er ook niet opzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt