Ik wil graag de Samsung Galaxy S2 kopen. Waar moet ik op letten bij het kiezen van een (internet)abonnement?

De Samsung Galaxy S2 (http://www.samsung-galaxy-s2.nl) wordt mijn eerste smartphone. Waar moet ik op letten bij het kiezen van een (internet)abonnement? Sms en bellen snap ik allemaal wel, maar er zitten nogal wat verschillen tussen de internetabonnementen van de verschillende aanbieders. Onbeperkt komt nog maar weinig voor zag ik. Is 1GB voldoende per maand? En er zit ook nog verschil in snelheid: 7,2 MB/s, 3,2 MB/s, 700 kb/s. Wat is realistisch?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Er is veel mogelijk en realistisch dit heeft dan weer te maken met het budget wat u hier voor ter beschikking stelt.
1 GB heb je er snel uit als je intensief internet gebruikt.
Maar is goed te combineren met gebruik van Wifi.
Snelheid zou ik dan als je uit die kan kiezen voor 3,2 MB/s gaan aangezien dit goed is en goedkoper dan die van 7MB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf mijn abonnement bij vodafone afgesloten omdat volgens de belcompany verreweg de snelste internet heeft en betrouwbaar is kwa bereik.ik heb mijn galaxy nu een half jaar en het internet is megasnel.gebruik het vaak om snel foto's te uploaden naar mijn hyves of facebook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vader heb de samsung galaxy s en PAS OP NIET ALLE APPS ZIJN GRATIS
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
T-Mobile biedt de Samsung Galaxy S2 (http://www.samsunggalaxys2.nl/) aan met onbeperkt internet. Betreft een iPlan abonnement speciaal voor smartphones