Whatsapp is sowiesi gratis, je betaald alleen internet kosten. Dus als je het zo bekijkt is het niet gratis.

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry voor het gebrekkerig schrijven, op een touchscreen schrijven is niet mijn grootste kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het ook gewoon werkt met wifi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp is sowieso gratis, je betaald alleen de internet kosten. Dus als je het zo ziet is het niet gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp via blackberry appworld is inderdaad gratis. Via iphone betaal je hier 0.79 Euro voor. Maar whatsapp gebruikt internet om berichten te versturen. Als je geen internetbundel hebt en je wil toch iets versturen betaal je hiervoor je internetkosten en ik geloof dat op het moment dat je internet gebruikt je betaald voor 15minuten internet gebruik binnen een bepaald aantal kB.

Het concrete antwoord is dus. nee, het gebruiken van whatsapp kost je geld zonder internetbundel.